BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 5 March 2011

stuCk iN thE mOment

resam manusia memang tak lari dari perasaan kecewe..andai di sini tempat untuk ku meluahkan rase hati, akan ku luah di sini walau tiada tindak balasnye (sedihh je raseee...iskiskiskkk~)..daripada aku pendam tanpe luahan yang boleh makan diri sendiri..banyak sangat dan terlalu banyak harapan, pengharapan, impian, cite2..namun sumenye bagai diawang-awangan hanye memerhati tanpe menyentuh..bisakah aku??


merenung mase depan yang seakan2 gelap, tenggelam




ku mengharap satu kehidupan yang berjaye bersame insan yang selalu beri aku semangat utk terus lalui dugaan hidup ni..tp? semangat atau sesuatu yang boleh melunturkan hati?menyakiti hati? inilah jalan cerite hidup ku..dan pasti akan hadir kenangan bersame insan yang pernah mencintaiku sehingge akhir hayatnye..(aarrggghhhh!!!)..

pinjamkan aku kekuatanMU agar bisa ku melalui ujian dan dugaanMu Tuhan..

mengenali hatinye yang akan aku lakukan, memahami rentak hati dan hidupnye juga akan ku lakukan demi mencari kebahagiaan yang telah lame hilang..mengelakkan dari bersangke buruk tentang dirinye agar aku bisa menerimenye setulus hati..tp kenape perkare yang tak pernah aku lakukan itu lah yang kamu timbulkan..

kenape?

baru ku tahu xpernah sedikit pon kamu percaye tentang aku..yang ade difikiranmu semua tentang keburukan dan kelemahan aku..walhal aku xpernah pk tentang kelemahan, keburukan kamu.. :'( 




sayang, mungkin kamu x pernah faham isi hati ini atau kamu buat2 x faham mungkin kerna aku x layak bergandingan dengan kamu..sesungguhnya aku amat menyayangimu dan sesungguhnye rasa kasihku x dapat diungkap dengan kate2 lagi..aku ikhlas menyayangimu bukan kerana dendam atau niat buruk antara kite..

sayang, aku x pernah membencimu, mulut dan hati ini tidak pernah membicarakan perihal buruk tentang dirimu ape lagi membuka aib dirimu kepada sesiapa pon kerana bagiku kamu terlalu sempurna dalam hidupku..

sayang, sesungguhnye hati cukup terluka bila kamu berprasangke buruk tentang diriku..adakah kamu tahu tentang itu? yaAllah, tabahkan lah hati ini dan temukan aku dengan kebahagiaan dan kedamaian yang abadi selama-lamanye..

sayang, aku selalu berdoa pada Yang Maha Esa agar satu hari nanti, aku mampu menjadi permaisuri hatimu, menjadi ibu kepada anak-anakmu..izinkan aku mengecapi semua itu walaupon sesaat cuma.. andai ketika itu nafasku terhenti, aku dah cukup merasa bahagia walau bersamamu hanya sesaat cume..

mengertilah..kebahagiaan itu mampu kite miliki..







0 comments: